Aussie!

7 maart 2015 - Canberra, Australië

Lieve lieve familie en vrienden,

Het is zo raar! Over een week ben ik alwer thuis! Ik kan het echt haast niet geloven. Ik heb zo een geweldige tijd gehad in Nieuw-Zeeland en Nepal, en nu een geweldige tijd in Australie! Ik ben zo gezegend met deze reisperiode. Ik heb zoveel moois mogen zien en daar ben ik God zo dankbaar voor. De wereld is zo groot! En tegelijkertijd, al het moois wat ik heb gezien, weegt niet op bij het gewoon zijn bij Hem! En raad eens, Hij is OVERAL! Nederland, Nieuw-Zeeland, Nepal, Australie, overal, gewoon in je hart. Als er iets is wat ik geleerd heb is dat het wel. Dat Hij mij nooit in de steek laat. Hij zal mij altijd leiden, ver van huis of terug in Nederland.

Het was zo moeilijk afscheid te nemen van al mijn lieve vrienden in Nieuw-Zeeland, die mijn tweede familie zijn geworden. Het is zo lastig iedereen weer te zien gaan, ijn eigen avontuur in, terug naar huis. En ja, Hij gaat met een ieder mee.

Het is schitterend hier in Aussie! Ik heb vandaag mijn eerste kangeroes gespot en genoten van de prachtige omgeving hier. Vanavond een salsa dansavond met Aishah, haha! Het is heerlijk weer bij mijn lieve vriendinnetje te zijn en har leventje hier te bekijken. Fijn bij te kletsen en tegelijkertijd een soort pauze te hebben tussen de DTS en thuis. Het is goed hier te zijn en alles van afgelopen 5 maanden op een rijtje te zetten. Thuis begint mijn nieuwe avontuur weer waarop ik mij wil focussen, dus is het fijn hier alvast wat dingen af te sluiten in mijn hoofd.

Vrijdag om 1 PM Aussie tijd stap ik op de bus naar Sydney, waar ik dan om 4 PM aankom. Helaas moet ik dan tot 3 AM wachten op het vliegveld, dus erg lang, om in te checken. Mijn vliegtuig van Sydney naar Dubai vertrekt op 6 AM op 14 maart. Dan kom ik, door het tijdsverschil, om 8.30 PM op 14 maart aan op Schiphol. Ook al is het twee dagen reizen. Ik ga weer terug in de tijd!

Bijna, bijna en ik ben weer thuis. Geen blogs meer, geen reizen meer, geen vliegtuigen meer. Fijn om weer naar huis te gaan. En tegelijkertijd ook wel een beetje eng.. Zie er naar uit jullie allemaal weer te zien! Maar afwachtend wat voor nieuwe avonturen mij thuis weer staan op te wachten. Maar wat ik al zei; Hij is bij mij!

Tot gauw allemaal...

1. Myrthe:
    7 maart 2015
    Wauw wat gaaf om te lezen! Wat moet het gek zijn om weer naar huis te komen... Maar je hebt gelijk, God is erbij! Dat merken we hier in Nederland ook! Ik ben zo benieuwd wat je in Nederland allemaal gaat doen.. Alleen je DTS is al een enorme getuigenis voor mensen, maar wie weet wat er allemaal nog op je pad komt. Tot over anderhalve week, fijne reis alvast! X
  2. Daniëlle:
    Lieve maya,

Wat super om te lezen dat het goed met je gaat. Ik heb je heel erg gemist en zie er naar uit om je weer te zien! Wij wensen je een hele mooie en goede gezegende reis terug naar huis.

Liefs ons
  3. Mam:
    Ik kan niet wachten
  4. Ada Cable:
    8 maart 2015
    Sumaya, Het was mooi om je blogs te lezen over alles wat je hebt beleefd. Ik ben de nicht in Sydney van je opa Henk. Waar komt de bus aanin Sydney? Misschien kan ik je gedag komen zeggen? Bel me 02 93633190. Ada
  5. Rosanne:
    8 maart 2015
    Fijn dat je nog even kunt chillen deze weekjes :) Ik ben al enthousiast aan het aftellen! Hier is de zon ook eindelijk aan het schijnen, het was vandaag 14 graden!! :D (voor ons op dit moment heel warm, meteen in bikini in de tuin haha) nog niet eens meer een week! Wat fijn! :D Whieeeeeeee pompiedompiedom! :D Veilig vliegen, en genieten deze dagen! :D
    Xxx liefs!! :D