week 6 en 7

2 december 2014 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Dag lieve familie en vrienden!

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden! het is alweer ruim twee weken geleden dat ik wat van me heb laten horen. Het waren dan ook wat hectische weken, maar wat waren ze goed.

Ik zal zoals altijd weer verder gaan waar ik gebleven was en dat is week 6. Week 6 was een week die ging over relaties. En dan heb ik het over allerlei soorten relaties. Allereerst je relatie met God, ten tweede je relatie met jezelf, daarna je relatie met je partner en vervolgens je relatie met familie en vrienden. Een pittige week al zeg ik het zelf. Je word bij veel dingen stilgezet en je word gedwongen om een vergrootglas op al je relaties te zetten. Hierdoor groei je in je relatie met anderen en kan je deze ook verder ontwikkelen wat alleen maar positief is. Mijn relatie met God onder de loep nemen was ook niet even makkelijk. Hoe zie ik God nou eigenlijk en wat betekend Hij voor mij? Hoeveel tijd besteed ik aan Hem en hoe belangrijk is Hij dus voor me? Het is bijzonder om te zien hoe mijn tijd hier mijn relatie met God tot een heel ander level heeft gebracht. Ik heb elke dag een verplichte stille tijd in de morgen om te bidden en naar God te gaan en dat zijn de mooiste momenten van mijn dag! God is zo reeel voor mij geworden, wat Hij al wel was, maar nu alleen nog maar meer.

Week 7 was onze laatste week van kamperen en klimmen en klauteren. Het was de zwaarste week van wandelen, maar ook weer een hele gave. De maandag en dinsdag waren super zwaar. Het was veel bergopwaarts en niet zomaar een pad. Je moest letterlijk over gevallen bomen klimmen of eronderdoor. Daarbij liep je rustig een berg op en was er ineens een kloof van 4 meter diep waar je even in moest springen, of andersom, een muur van 4 meter hoog en of ik even met backpack en al naar boven wilde klimmen! haha het was geweldig! Wat een uitdagingen!

Die week van klimmen was het thema; wat geloof ik en waarom? Er werden dus veel feiten verteld over het christendom, waarom het waar is en dingen die in de geschiedenis gevonden zijn. maar ook vragen over de maatshappij zoals deze nu is en wat dat betekend voor het hele geloof opzich. Heel interessant, maar om eerlijk te zijn niet mijn meest interessante onderwerp. Ik ben niet zo een feitenpersoon. geef mij maar een week over de Heilige Geest, zoals deze week! Jaja, daar hebben we het nu over en ik word er helemaal blij van!

Een paar gebedspunten voor komende periode zijn;

- Onze outreach naar Nepal. We missen nog een groot bedrag als groep om onze reis te kunnen voortzetten en gebed dat we dit zullen ontvangen.

- Voor de geestelijke strijd die we ervaren voor het gaan naar Nepal. er gebeuren veel dingen, dromen etc. wat betrekking heeft op Nepal en het Hindoeisme en Boeddisme daar. Gebed voor bescherming is nodig, aangezien evangeliseren in Nepal verboden is en je ervoor opgepakt wordt.

Ik wil jullie allemaal zo bedanken voor jullie steun en support! voor het meelezen en meebidden voor mij en de groep. Ik laat gauw weer wat van mij horen! Fijne Sinterklaas allemaal! De zomer is hier sinds gister 1 december officieel begonnen haha. Terwijl ik dit typ zit ik in een korte broek in de stralende zon heerlijk bruin te bakken. Fijne winter hihi!

1. Aishah:
    2 december 2014
    Nou we horen weer wat hoor! Leven in de tent :D. Geweldige avonturen maak jij mee. Ik bid voor je en ook voor jullie outreach. Dat het allemaal maar veilig mag gaan! Je bent een topper. Onwijs vette foto's! Zo te zien geniet je heerlijk :D Love you!! 3 more months to go to see you!
  2. Judith:
    2 december 2014
    Summ im proud of you!! Dat klimmen en klauteren doe je toch wel allemaal! ik bid mee! Lost of love
  3. Rosanne:
    19 december 2014
    Meisssieeeeeee!! wat gaaf toch allemaal :) Fijn dat je zo je draai hebt gevonden (en aan het vinden bent). Ik ben nu weer helemaal bij, en heb lekker van je verhalen genoten op de vroege ochtend met een kopje thee! :)
    Wat gaaf dat je dit allemaal mag doen!
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe verhalen, want die zullen vandaag of morgen wel komen aangezien deze alweer een beetje oud zijn! :) Begint het al te kriebelen voor Nepal?
    Doe je wel voorzichtig?? Ik wil je hier wel terug hebben hoor! :D

Geniet ervan lieve meid! :)

xXx miss youu!!